lördag 3 juli 2010

En dag i Fjällbacka

Denna varma sommar dag har spenderats i underbara Fjällbacka. Har inte tidigare varit där men kommer garanterat att åka tillbaka. Ni som besöker Fjällbacka måste gå in i butiken Tång, en blandning av inredning och kläder. Inredningen passade var verkligen min smak, kände att precis så här kommer mitt framtida vardagsrum att se ut...

Hittade dock ett märke som jag tidigare inte träffat på, Indoor outdoor. Skulle verkligen kunna tänka mig denna uppsättningen. Betongbordet är en klar favorit. Något som jag tycker om mycket är när man tar ett hårt material så som betong och blandar in det med mjuka material som i detta fall rottingmöblerna. Jag tycker själv att möblerna kommer fram tydligare när man blandar upp och skapar kontraster.




Bild lånad från indoor outdoor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar