tisdag 27 juli 2010

HÄRLIGA TISDAG

Underbar tisdag...jag är ledig! Blev ingen tripp ner till Göteborg, vädret är för fint och jag behöver få tvättat och packa lite inför resan på fredag. Men jag ska också träffa fina vännerna och gå ut och äta lunch. Eftersom solen lyser och det är tokfint väder ute så tänkte vi gå ner till slussarna som vi har här i stan och luncha och kolla på alla fina båtar som slussar.

Känns så lyxigt att vara ledig på en vardag, för det är jag aldrig. Jobbar alltid dagtid måndag-fredag, så en ledig dag i veckan är lyx för mig! Känns som om jag får gjort så mycket mer än på en helg. Idag började jag dagen med att slänga in en tvätt i maskinen sedan blev det en morgon promenix med en god frukost och nu ska jag stryka och packa liten innan min lunch med tjejerna.

Har haft tid att sitta här och surfa runt och kolla på fina bilder. Hittade då också en bild på ett exakt sådant bord som jag var ute efter


Bordet kommer från Röshults som också gör dessa fina ljusstakar...

Och se så fint det bli att ha ett arrangemang av ljusstakarna på det fina bordet


Åh, ha begäret stiger maximalt! Det mesta på bilden skulle jag kunna tänka mig att kopiera rakt av, betonggolvet, väggarna, bordet. (Bilderna lånade från Design Lodge)

Måste kila, ska hinna fixa i ordning mig lite innan jag tar cykeln ner till Slussarna för myslunch med tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar