onsdag 21 juli 2010

Hösten närmar sig...

Har inte haft min semester ännu och blir jag ständigt påmind om att hösten kommer med stormsteg. Iof så är jag en höstmänniska, älskar när mörkret faller på och man får klä sig i tjocka tröjor, lager på lager, kryper upp i soffan med tända ljus och en kopp varm kopp te. Kanske en bit äppelpaj samtidigt som du bläddrar i senaste numret av ELLE och regnet slår mot rutorna...

Anledningen till allt detta är att idag när jag kom hem från jobbet så låg en höstkatalog från HM och väntade på mig. Har inte hunnit bläddra igenom den ännu men hoppas på många godbitar. NE på jobbet påminde mig också om idag att det bara blir kallare och kallare och att det inte alls är skönt att ligga på stranden i augusti (???). Hmm, har det varit bättre i juli? Brukar oftast vara bra väder i augusti! Trots att jag är en höstmänniska så vill jag hinna med och njuta av samtliga årstider.

Nu blir det till att packa väskan för en kvällsutflykt med kärleken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar