måndag 12 juli 2010

Ny vecka!

För tillfället känns det som om min almanacka bara innehåller måndagar och fredagar!

Tillbaka till vardagen igen efter en helg med bästa vännerna med sol, bad, god mat och gott vin, mycket skratt och fniss. Helgen har spenderats ute på kungshamn/smögen och vi hade super trevlig. En helg med bara tjejerna är välbehövligt emellanåt.

Lägger upp de lovade bilderna på mitt senaste pyssel här hemma. Var iväg på en loppis och köpte en gammal stol för en hundralapp som jag sedan målade med en högblank svart färg och klädde om. Nu pryder den min hall så fint.

Gick inte åt så mycket tyg som jag trodde så förhoppningsvis kommer jag också att sy upp en kudde till min fåtölj i tv-rummet. Men i dagsläget, med denna hettan och allt jobb så siktar vi in oss på hösten för fler projekt. Först köpte jag tyget för att ha det som hiss gardiner i köket men någonstans på vägen så ångrade jag mig. Tror det blev bättre så här!

Nu ska jag dra på mig skorna och sticka ut på en springtur i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar