lördag 7 augusti 2010

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Har haft en toppen vecka på Kreta med mycket sol & bad och god mat men vad skönt det är att komma hem och få sova i sin egna säng. Känns som om det är för lite att bara vara borta en vecka men jag tror att två veckor på Kreta hade blivit för mycket. Har inte tidigare varit där men guuud vad mycket turister som trängs på stränderna. Vi hyrde oss en bil i ett par dagar och åkte runt på Kreta, detta kan rekommenderas varmt! Fick se jättemycket fint och helt andra saker än de proppade stränderna!

Med hem i resväskan följde det med goda olivoljor, oliver och kryddor samt lite vin. Tycker det är så gott med grekisk sallad!!!


När jag kom hem låg denna godingen och väntade på mig i brevlådan!

Har bara snabbt hunnit bläddrat igenom den, tänkte krypa upp i mysfåtöljen med en kopp te och lusläsa strax. Men jag hann se ett reportage som handlade om att Hemtex skulle omarbeta sina butiker och att ett samarbete med Oddbirds (som jag tidigare skrivit om) skulle finnas i höstens kollektioner. Det kan ju bli jättespännande, har nog knappt varit inne i en Hemtex butik någon gång. Inget som lockar när de ständigt kör "halvapriset kampanjer", konstant!

Läste också på Elle:s hemsida att Svensk Tenn nu öppnar en internetbutik där du kan köpa allt som finns i deras butik. Hur bra är inte det för oss som bor en bit bort, lycka!

Nu ska jag försöka bläddra mig igenom de bloggar som jag missat att följa under den gångna veckan plus den obligatoriska checken på Hemnet för att se om något intressant kommit upp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar