söndag 22 augusti 2010

LAST DAY

De tre semester veckorna flög förbi fort, alldeles för fort! Kräftskivan igår var mycket trevlig, goda kräftor och räkor, härligt sällskap och en fantastiskt god efterrätt =) Lilla bebisen var så liten och söt. Konstigt att man knappt vågar röra ett litet finger när man sitter med den i famnen. Säkert för att jag själv inte har några barn, man kan inte slappna av på samma sätt tror jag.

Trots att det var jag som körde igår så känns det som om jag drack en box vin i går själv, tror att en förkylning är på väg. Känns mör och trött i hela kroppen....lagom tills jag ska börja jobba igen! Gårdagens jobb gick jättebra, var hemma igen vid två tiden och hade tid för att ta en powernap!

Idag kommer bli en innedag (sambon är lite tagen efter gårdagen...) med mys i soffan, en bra film och en god blåbärspaj tror jag! Eller kanske nybakade kanelbullar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar