lördag 4 september 2010

KARTELL

Nu var det ett tag sedan! Denna vecka har varit hur mycket som helst att göra, dels en massa inventeringar som ska kontrolleras men också en stor konferens med samtliga medarbetare i vår region. Hade jättetrevligt, god mat, nyttig information och en kanon kväll på dansgolvet. Kan inte bli bättre. Dock har jag nu dragit på mig en förkylning vilket inte är bra för jag är bara hemma nu och laddar om för nästa partaj. Ikväll blir det utgång med vännerna nere i Göteborg, god mat och säkerligen ett och annat glas vin. Får vila upp mig nu på förmiddagen efter att jag betat av min "to-do-lista"...

Har knappt hunnit bläddra igenom de inredningsmagasin som kommit i veckan, inte mycket update här inte. Visar lite härliga saker från Kartell idag iaf, har precis fått reda på att en butik i stan kommer att ta in Kartell i sitt sortiment nu i höst. Jättekul!


Finns många roliga möbler hos detta företag. Möbler som snabbt lättar upp ett rum. Många har fallit för de senaste årets trender att inte använda för mycket färger i hemmet utan köra det klassiska vita väggar med ekmöbler till men varför inte prova att sätta upp lampan FL/Y ovanför ekbordet. Kanske i rosa! Med en enda liten sak kan ett helt rum förändras och man kan skapa en kontrast utan att det tar över hela rummet. Så våga prova, ta ner lampan ni har ovanför köksbordet och sätt dit en färgklick i form av Kartell!

Ha en bra lördag allesammans! Nu ska jag ta mig en kvart och krypa ner i sängen igen och läsa den senaste Sköna hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar