lördag 25 september 2010

NYHETER FRÅN VIPP

Hade en underbart trevlig kväll igår med finaste tjejerna. Hade bjudit hit mina närmsta vänner på middag och mys, så sex tjejer och en Moa på 5 år och lilla lilla Fanny som bara var 6 veckor. Hade jätte trevlig, åt god mat och drack goda viner och mycket sött och gott. Visst är det underbart när man sitter kring bordet och dina närmsta och finaste vänner sitter samlade och munnarna går i ett på alla, det värmer så otroligt mycket. Tur att man har tjejerna!



Ni har väl inte missat att Vipp kommit ut med en ny serie, On the Wall. Populära badrumsprodukterna som du nu också kan hänga på väggen. Slipper man ha det ståendes intill toalettstolen! Har också släppt en köksserie som hade en del tuffa saker men tyvärr strular uppladdningarna hela tiden, så svårt att lägga ut bilder men gå in här så kan ni se allt fint som dom har.

Idag har jag har jag haft en riktig mysdag, åkte iväg en sväng till golfbanan för att se hur det gick för pappa när han tävlade och passade då också på att fika med mamma. Men regnigt och rusk som det var ute så åkte jag sedan förbi affären och köpte mig några inredningstidningar som jag nu ska bläddra igenom. Regnet slår på fönsterrutorna och jag sitter med en kopp te i handen. Bara två nätter kvar sedan kommer kärleken hem...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar