söndag 24 oktober 2010

HOUSE DOCTORS

Här hemma råder det verkligen vilodag idag. Var på kalas igår hos en god vän och fick mycket god mat och dryck. Blev inte jättesent men känner ändå att man är lite småseg i kroppen! Har precis tagit mig en promenix i regnet, var verkligen kallt ute. Nu ska jag värma lite choklad och krypa upp och mysa i soffan. En bra film skulle inte vara fel.
Sitter och letar efter fina krukor att ha i vardagsrumsfönstren, är lite trötta på mina vanliga släta vita krukor. Kanske vore dessa ett alternativ? Supersnygga krukor från House Doctors. Eller så köper jag fler krukor från sturehofs krukmakeri, en klassisk kruka som oftast passar in i de flesta miljöer. Har just nu bara en stor vit men kan tänka mig ett par svarta, den lite högre varianten. Får kollar runt lite och se om det finns några fler intressanta alternativ innan jag bestämmer mig!

Ha en fortsatt trevlig söndag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar