måndag 25 oktober 2010

PB HOME

Ny vecka och nya tag...eller? Veckan är fullproppad med jobb, jobb och jobb men på torsdag ska jag försöka klämma in en biokväll med bästa vännen.
Krukjakten fortsätter, idag hann jag med ett besök i fin fina butiken pb home. Gud vad mycket fint dom har, kliar i fingrarna och vill bara köpa allt! Hittade ett par jättefina höga krukor i silver som kommer bli jättebra i köket. Bilder kommer snart!! Dock var det dåligt med julsaker men jag tror inte att det dröjer så värst länge förrän det kommer fram. Funderar på om jag i år ska skippa de röda kulorna och istället bara ha silverkulor i granen? Förresten för er som är i närheten av Trollhättan på lördagar så har ovanstående butik en outletavdelning som du kan fynda både möbler och detaljer på, till väldigt förmånliga priser! Det är värt att ta en omväg för att besöka butiken även om det inte passar in på outlet dagarna!
Nu ska jag försöka kolla lite på resor, vi ska försöka komma iväg ett par veckor i vår...om vi nu kan enas om ett resemål vill säga!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar