fredag 22 oktober 2010

ROOMLE

JAG SER DET SNÖAR, JAG SER DET SNÖAR....
I går kom årets första snö här och det ligger fortfarande kvar på marken! Kanske lite tidigt men inget att göra åt! Idag har det blivit lite presentköp, förutom jobbet då självklart, men också en lägenhetsvisning. Vet inte riktigt än om det är något för oss, blir ett rum mindre och totalt kanske nästan 40 kvm mindre...men den ligger mitt i stan! Vi får suga på den karamellen över helgen och så får vi se!

Just nu sitter jag och kollar på en sida som heter roomle där man kan möblera i sina egna rum. Istället för att utföra det hemma direkt så kan man antingen skissa upp ett rum eller så laddar man upp en bild på ditt befintliga rum. Sedan kan du sätta igång och möblera för att se om det blir bra. Perfekt! slipper du kånka runt på massa möbler och saker för att testa dig fram och i värsta fall ställa tillbaka allt på sin plats. Här kan man pröva sig fram utan att behöva flytta en möbel. Effektivt också!

Tänk vad många gången man har känt att man är trött på allt i hemmet, alla möbler känns gamla och tråkiga och inget nytt händer. Sätt dig ner framför dator och knappa och skissa lite så kanske du sedan har ett helt nytt hem utan att behöva lägga ut en krona!

Nepp nu ska jag testa vidare och se om det kan bli någon förändring här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar