söndag 17 oktober 2010

SUNDAY MORNING


Brrr, brrr....ja så här ser du ut ute på backen just nu! Sitter och småfryser lite vid köksbordet just nu, ett par raggsockor och en kopp te värmer lite! Vad snabbt det har blivit kallt ute? Jag klagar inte utan bara konstaterar! Jag gillar ju detta...

Skulle just nu vilja ha en kamin eller öppen spis att tända, höra hur det sprakar och riktigt känna värmen när man går förbi! Hittade ett par bilder på detta när jag kollade runt på Trivselhus.



Tror att bild nummer två och den sista här faller mig bäst i smaken. Nummer två tycker jag blir lite tuffare och att man kan ha den som en avdelar i ett större rum då man ser elden från båda håll. Den sista här fungerar också som en avdelning mellan rummen men man kan bara se elden från ett håll. Snyggt med förvaringen av veden på sidorna! Vilken som så är det en uppskattad "pryl" i många hem, speciellt nu när mörkret och kylan kryper på. Och det går inte att komma ifrån att det är en väldigt hög mysfaktor!

Nu blir det lite söndagsshopping för vår del, ska kolla på lite vanliga traditionella spel som ett komplement till den ständigt påslagna tv:n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar