onsdag 24 november 2010

HOME SWEET HOME


Då var man hemma igen! Herregud vad mycket snö det har kommit här hemma, nere i Malmö var det inte en snöflinga utan istället bara regn och blåst. Vilket gjorde shoppingen ganska mycket sämre! Var bara kallt och blött att gå runt och leta härliga butiker. Hittade vissa iaf, mer om det senare!


Köpte med min senaste numret av Sköna hem för att fördriva tiden på tåget. Åh vad mycket fint de hade att visa denna gången. Se bara denna fina villa!






Eller denna våning på Östermalm...


Jättefina reportage och bilder gjorde min resa betydligt roligare!

På väg hem från jobbet idag så köpte jag med mig den roligaste julkalendern genom tiderna, Sunes Jul! Så ikväll blir det mys framför tv:n med lite Sune, varm glögg och pepparkakor. Underbart! Men först ska jag gå igenom mina jullådor för att se vad som håller även denna säsongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar