torsdag 11 november 2010

VILL BARA VISA...

innan jag kryper ner i sängen (för jag är toktrött) så vill jag visa ett par bilder från senaste numret av Allt i hemmet. Köpte den för att ha någonting att läsa på tåget hem, hade nämligen en julspecial. Jag tycker personligen att det ska vara mycket rött när man gör ett julnummer (precis som Lantliv brukar göra, och gör så även i år). Men ikke, allt i hemmet, här var det rosa och en lite rörig framsida kan jag tycka. Men det spelar ju mindre roll när man har såna här underbara hem och visar upp i tidningen...



Jag har länge varit inne på att skaffa Eames stolarna eftersom jag personligen tycker att de är de finaste stolarna som har gjorts men när jag ser denna bilden så är det inte utan att jag tvekar lite... Inte helt fel Y-stolarna heller! Hur blir det om man blandar tror ni? kanske ser jättetokigt ut och bara blir rörigt. Annars kan man ju tänka sig ett par Y-stolar, ett par Eames och varför inte slänga in ett par Tolix också när vi ändå är i gång??? Hm, tror ni att vi får plats med ett par Ghost stolar också från Phillippe Starck/Kartell... Nej nu tror jag det är verkar som en god idé att lägga sig ner och läsa lite och varva ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar