måndag 11 april 2011

GRYTHYTTAN



Bild lånad från: input.se

Hur mycket jag än surfar runt och tittar på olika bilder så faller jag i de flesta fall tillbaka på det klassiska möblerna från Grythyttan. Passar ju faktiskt till det flesta hus/områden/stilar. Jag skulle mer än gärna placera ett par A2 ute på min balkong. Lite så här tänker jag mig + en hel del krukor med både fina blommor och träd men också lite färska kryddor...



För er som suktar efter ett set från Grythyttan men känner att det gräver ett djupt hål i plånboken så finns det faktiskt en hel del butiker som säljer kopior på de klassiska A2 stolarna. Vad sägs om de nedan, ser du skillnaden???


Den till höger kommer från Rusta och kostar 799 kr istället för originalet som ligger på ca 2500 kr. Dock har jag inte sett stolen från Rusta i verkligheten så det återstår!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar