torsdag 30 juni 2011

TORSDAGS LUGN

Visst är det jobbigt när man sitter och väntar på ett samtal, känns som om telefonen aldrig kommer ringa...! Får förlita mig på ordspråket, "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

Medan jag sitter här och fördriver tiden så hittade jag dessa fina bilder hos en av mina favorit bloggare, Frida på trendenser.se

Den översta bilden kommer vara inspiration till mitt framtida sovrum, så friskt och härligt det upplevs! Många känner säkert igen "amningsfåtöljen" från Solsidan. Den ser inte bara skön ut utan den är också skön att gunga i!


Jag har ju pratat så om mina bord som jag har i huvudet och som jag skulle vilja tillverka och genom mitt jobb har jag nu hittat en person som kan hjälpa mig med betongskivorna. Jippie!!! Jag vet att det är "superlätt" att själv fixa men är man en pedantisk person så kan det behövas många gjutningar innan den rätta skivan blir till. Vill ha en skiva precis som ovan, slät och fin som sedan ska klarlackas. Bilden ovan hittade jag på Alvhems och får agera inspiration till kommande bordsprojekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar