lördag 2 juli 2011

Y-STOLEN

Vad roligt det är när man har en bild framför sig hur något ska se ut men inte riktigt kan uppleva helheten. Hittade denna bild som är tagen hemma hos modebloggaren Elin Kling och då gick det upp ett lite ljus. Det var så här jag hade tänkt mig (men utan ko-huden). Dock vet jag inte riktigt vilken färg jag vill ha på stolen, gillar de i vitt men jag tror att det är finare att bryta av lite precis som de har gjort ovan. Eventuellt skulle det vara fint med svarta stolar till med ljus sits! Väldigt fint i alla fall.


Hittade även dessa bilder som kommer från Fastighetsmäklaren Lagerlings som verkar i Stockholm. Härligt kök! Kanske inte är fel att ha stolarna i ek? Fina kotten-lampan syns också hänga i taket!



Idag är det faktiskt 1 år sedan som jag publicerade mitt första inlägg här på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar