torsdag 11 augusti 2011

HÖSTEN HOS HIMLA





Lila, lila, lila. Den återkommande höstfärgen och visst är den härlig! Efter mycket letande så har jag hittat färgerna som jag vill ha i mitt tv-rum, lila (precis som den understa pläden i första bilden), lite grått eller duvblått samt en gnutta smutsrosa. Skulle göra sig bra i vår ljusgråa soffa! Jakten började i morse nere på stan men efter flera timmars letande utan minsta lilla pryl (förutom en mascara!) så gav jag upp! Ska det vara så svårt??

Bilderna ovan kommer från Himlas höstkollektion. Inte bara murriga och varma färger utan här har de blandat en hel del! Den limegröna kudden vet jag inte riktigt, känns inte höstigt alls..men det kanske funkar det också!

Nej, det här är mer höst! Godingar från Mateus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar