lördag 27 augusti 2011

LÖRDAGSMYS




Vad skönt det är att komma hem efter några dagar hemifrån. Direkt när man öppnar dörren kommer frihetskänslan över en och de bekanta "hemmadofterna" slår mot en. Här har jag haft en mycket slapp lördagsmorgon med långfrukost.


Detta fantastiska hus var det första som ploppade upp när jag besökte Hemnet idag (har inte kunnat kolla hemnet sedan i måndag...panik!) Vilket läge!!! Med lite uppfräschning och rätta möbler så hade det här huset varit en pärla!


När jag såg denna bilden på entrén så slog det mig att jag idag ska bege mig till blomsteraffären för att köpa lite höst nytt till balkongen. Gillar Blomsterlandets annons i de olika inredningstidningarna där man ser stora korgar med silverek, ljung, murgröna och många fler fina blommor! Det får bli min inspirationsbild som jag tar med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar