söndag 25 september 2011

VILODAG??

Ni får inte missa en av de bästa bloggarna i inredningsväg och som jag besöker flitigt, nämligen Trendenser. Vet att jag har tipsat er om denna tidigare men den är väl värd att påminnas om! Just nu har hon tipsat om två mycket snygga väckarklockor som gärna får följa med hem. Får nog hålla med Frida om att klocka nr 3 från Georg Jensen, designad av Henning Koppel, är snäppet snyggare.

 Bilder lånade från trendenser.se
 Klockorna på den första bilden är från Arne Jacobsen medan klockan på bild nr två kommer från Georg Jensen.


Har varit dåligt med bloggandet det sista men just nu vet jag inte riktigt hur jag ska få tiden att gå ihop. Är kaos, hua!! Nu åter till verkligheten och bocka av lite från den enorma To-do listan som jag har. Ps, idag går denna låten på repeat i Iphonen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar