onsdag 5 oktober 2011

SÄNGGAVEL

Nu har jag, förhoppningsvis, hittat en sänggavel som faktisk kan fungera! Fick se att IKEA hade fått in lite nya roliga gavlar och faktiskt en sådan modell som jag har letat efter. Konstigt nog har de jag tidigare hittat bara funnits i 160 vilket jag tycker är konstigt. Eller är det bara jag som vill ha gott om plats för mig själv när jag ska sova? Skulle mer än gärna ha en 220 säng!


Inte illa va?!? Måste försöka få till ett besök och se hur de ser ut in real innan jag bestämmer mig. två olika modeller fanns det och för en nätt liten summa på ca 1800 kr! Jag känner att gavel nr 2 skulle passa fint i mitt sovrum. Spännande!!!

Kom inget paket idag men de har ringt och sagt att leveransen är på väg så imorgon förmiddag anländer det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar